Kjøp 3 wallstickers eller plakater og betal bare for 2!

Vilkår og betingelser

Dette er vilkårene som styrer kundens kjøp av varer og tjenester levert av Namly Design. Vilkårene gjelder for alle salg fra Namly Design så lenge det ikke er avtalt noe annet skriftlig mellom partene.

PRODUKT EGENSKAPER

Egenskapene til produktene er lett tilgjengelige på Namlys nettside. Gå til hvert produkt for å se dets spesifikke egenskaper.

BESTILLING

Etter at en bestilling er plassert, behandles den automatisk, og produksjonen begynner. Derfor kan vi ikke gjøre endringer eller avbestille bestillingen etter at den er mottatt. Etter at bestillingen er fullført, sender vi en ordrebekreftelse til den angitte e-postadressen. Kunden er ansvarlig for å verifisere at all informasjon er korrekt. Bestillingen er bindende.

PRISER

Alle priser er oppgitt enten i GBP, AUS, CAD, USD, prisen inkluderer mva og frakt. Namly forbeholder seg retten til å endre priser og vilkår uten varsel. Prisen ved bestillingstidspunktet er gjeldende pris. Namly er ikke ansvarlig for åpenbart feilaktige priser.

TOLL OG SKATT

Alle leveranser fra Namly Design sendes med dekket toll og avgifter.

BETALINGSMETODER

Klarna

BETAL NÅ – Du kan betale med VISA, Mastercard eller AMEX-kort i alle våre leveringsland.

 

BETAL SENERE – Kunder i Storbritannia kan velge å kjøpe nå og betale senere. Denne opsjonen vil bli vist ved kassen avhengig av din berettigelse. Hvis du ikke er kvalifisert, vil du fortsatt se alternativer for Betal Nå. Du vil motta informasjon om hvordan og når du skal betale når bestillingen din er sendt.

 

DEL OPP BETALINGEN – Kunder i Danmark, Finland, Tyskland, Norge og Sverige kan velge å åpne en konto hos Klarna og motta månedlige uttalelser basert på det alternativet du velger. Denne opsjonen vil bli vist ved kassen avhengig av din berettigelse. Hvis du ikke er kvalifisert, vil du fortsatt se Betal Nå-alternativet. Du vil motta kontoinformasjon når bestillingen din sendes.

 

*Vennligst merk at Weekday ikke kan gi detaljer om hvorfor du ikke er kvalifisert for å betale med våre alternativer for Betal Senere eller Del Opp Betalingen. Hvis du har spørsmål om betaling, vennligst kontakt Klarnas kundesupport.

LEVERING

Bestillinger som er registrert etter normal kontortid og i løpet av helgen behandles senest neste virkedag. Namly forbeholder seg retten til å endre leveringstider uten ytterligere varsel. Varene sendes vanligvis innen 1-2 virkedager og leveres innen 5-7 virkedager. I ferier og høytider kan leveringstidene være noe lengre. Varene leveres fraktfritt med brevpost fra PostNord AB.

FRASKRIVELSE

Namly ber kunden være oppmerksom på at fargene som vises på nettsiden kan avvike fra fargen på det faktiske produktet. Dette skyldes vanligvis forskjeller i innstillingene på datamaskinene. Vi forbeholder oss retten til eventuelle unøyaktigheter vedrørende informasjon som presenteres på nettsiden.

ANGRERETT

Angretten gjelder ikke for produkter som er produsert spesielt for kunden eller på annen måte trykt i samsvar med kundens ønsker.

Du kan avbestille kjøpet (gjelder ikke navnelapper) og sende tilbake en åpnet vare innen 14 dager fra den dagen du mottar bestillingen din. Du kan sende varen som vanlig brev, men forsegl den nøye. Send returen til Namly Design/Trivo AB Terminalgatan 9 232 61 ARLÖV. Kjøperen betaler returkostnadene. Meld fra om returen og årsaken til returen til info@namly.se.

Hvis varen ikke blir hentet fra agenten innen 6 dager eller hvis du som kunde har oppgitt feil leveringsinformasjon, blir varen automatisk sendt tilbake. Kjøperen vil da bli belastet en fraktgebyr på 20 euro, og restverdien av bestillingen vil bli refundert. Det er kundens ansvar i forbindelse med retur eller manglende varer å kontakte både oss og Klarna for å unngå ekstra kostnader i forbindelse med kjøpet/returen. Tilbakebetaling av varen skjer innen 14 dager fra vi mottar returen. MERK: Hvis du har mottatt et ødelagt produkt, vennligst ikke send det i retur, kontakt oss i stedet.

FORBRUKERKLAGE

Hvis det er feil eller mangler i produktene, vennligst kontakt oss slik at vi kan løse problemet best mulig. Du kan kontakte oss via telefon eller e-post. Hvis du kontakter oss via e-post, vennligst legg ved et bilde av det ødelagte produktet. Vennligst gi beskjed så snart som mulig, senest 14 dager etter at du har mottatt varene. Ved godkjent klage vil vi umiddelbart erstatte produktet med et nytt. Klageretten gjelder ikke for skrivefeil som kunden har gjort i forbindelse med bestillingen. Prosessen vår er helt automatisert. Vi påvirker ikke stavemåten på navnene. Bestillingen blir gjort automatisk etter at kunden har fullført bestillingen.

TVISTER

Ved eventuelle tvister følger Namly anbefalingene fra Forbrukertvistutvalget.

FORCE MAJEURE

Hendelser som krig, naturkatastrofer, streiker, regjeringsbeslutninger, manglende leveranser fra underleverandører, sykdom, importforbud og andre hendelser, enten de skjer hos Namly eller Namlys underleverandører, som ikke kunne forutsies, bør påberopes som force majeure. Dette betyr at Namly fritas fra forpliktelsene sine til å oppfylle inngåtte avtaler.

OPPHAVSRETT

Allt innhold på dette nettstedet tilhører Namly Design eller dets tilknyttede selskaper og er beskyttet av, blant annet, opphavsrett, markedsførings- og varemerkeloven. Dette betyr at varemerker, firmanavn, bilder/grafikk, design og layout og allt annet innhold på disse internettsidene under ingen omstendigheter kan lastes ned, kopieres eller brukes på noen annen måte uten at dette er spesifikt avtalt ved tillatelse fra Namly Design.

KONFIDENSIALITET

Når du foretar et kjøp hos Namly, samler vi inn informasjon som navn, adresse, telefonnummer, e-post, kundenummer, IP-adresse og informasjon om dine kjøp. Dette gjøres for å oppfylle avtalen med deg som kunde. Personopplysningene lagres bare så lenge det er nødvendig for å behandle bestillinger og for å overholde gjeldende skatte- og regnskapsstandarder.

Som abonnent (personer som har samtykket til markedsføringstjenester), behandler vi personopplysninger om deg, som kjøpshistorikk eller hvordan du samhandler med nettstedet vårt. Dette gjøres for markedsføringsformål som tilbud og nyhetsbrev. Som abonnent lagres informasjonen din så lenge du samtykker til det. Du har rett til å trekke tilbake samtykket når som helst ved å kontakte oss.

COOKIES

Vår nettside bruker informasjonskapsler. En informasjonskapsel er en liten tekstfil bestående av tall og bokstaver som lagres i nettleseren din eller på datamaskinen når du besøker en nettside. Vi bruker informasjonskapsler på Namly.se for å forbedre opplevelsen din og tjenestene våre gjennom økt funksjonalitet på nettsiden. Det er to forskjellige typer informasjonskapsler, øktinformasjonskapsler og permanente informasjonskapsler. En øktinformasjonskapsel slettes automatisk hvis du slår av nettleseren din, og hjelper nettsiden med å gjenkjenne deg mens du er aktiv. På denne måten lar den nettsiden for eksempel huske hva du la i handlekurven når du beveger deg mellom sider, og hvilke meldinger du har sett, slik at du ikke må svare det samme flere ganger. Permanente informasjonskapsler sendes fra Namly.se og lagres lenge på harddisken din. Disse gjør at nettsiden automatisk gjenkjenner deg neste gang du er aktiv på Namly.se og gjør hele besøket enklere for deg ved å huske noen av dine tidligere valg og oppgaver. Du kan selvfølgelig besøke Namly.se uten å akseptere informasjonskapsler, men vær oppmerksom på at dette kan påvirke opplevelsen din på nettsiden, da funksjoner som er avhengige av informasjonskapsler, forsvinner. Du kan velge bort informasjonskapsler ved å endre innstillingene i nettleseren din.

KONTAKTINFORMASJON

Hvis du har spørsmål eller bekymringer angående våre generelle vilkår og betingelser, er du velkommen til å kontakte oss.

PERSONVERN

I vår personvernpolicy har vi grundig beskrevet hvordan vi lagrer og analyserer personopplysninger. Vi samler inn personopplysningene dine for formål som å levere produktet til deg, oppfylle forpliktelsene våre i kundeklubben, oppfylle garantiforpliktelser og oppfylle lovpålagte krav. Trivo Sweden AB er den behandlingsansvarlige for håndtering av personopplysningene dine.

Personopplysninger videreformidles eller selges på noen måte til tredjeparter.